dinsdag, november 21, 2017

PL 2017 - Week 33

Eén van de grote voordelen van Project Life vind ik dat je veel dingen kan gebruiken die ik anders toch nooit meer zou gebruiken... Dit papier kwam van een pakketje om een mini-album te maken.  Ik weet dat ik dat toch niet meer zou doen, dus het papier komt dan wel goed van pas in mijn PL-album, omdat je toch met kleinere stukjes werkt.  En uiteraard paste dit qua kleuren perfect bij deze foto's van de dieren.

Het was ook al een eeuwigheid geleden dat we nog een keer naar het voetbal geweest waren, en blijkbaar stonden we ook nog op een paar algemene supporterfoto's, dus mocht dat ook wel een keer gescrapt worden.  Ik had papier en zo van voetbal aan de kant gelegd, maar natuurlijk op het moment van scrappen vond ik dat niet meer...  Ik had nog post-its met het voetbalveld, dus dat dan maar gebruikt... De voetballetjes heb ik zelf gemaakt, 't is te zeggen, van ronde embellishments met wat zwarte stift er een bal van gemaakt... En ook het toegangsticket mocht niet ontbreken!

Deze week kwam er ook een nieuw konijn in onze konijnenfamilie wonen, dus mocht ze ook even wat in de picture staan in dit PL-album!

En dan nog een pagina met de restjes van het mini-albumpje.

Geen opmerkingen: