zaterdag, november 04, 2017

ALBUM Nieuw-Zeeland 2009 (Wereldreis)

De druilerige dagen zijn ideaal om te scrappen, of scrapgerelateerde klusjes op te knappen, namelijk de layouts van de afgelopen reizen eens sorteren. Want sommige zaten gewoon in dozen, gelukkig wel min of meer op de juiste volgorde, maar niet ideaal dus op die manier.  Nu weet ik tenminste weer welke reizen er al helemaal af zijn, en zoals ik de laatste tijd ook doe, zijn die "oude" albums even op de blog zetten, ter inspiratie voor jullie of een herinnering voor mij. Op de blog hou ik ook voor mezelf bij wat ik al gescrapt heb, en wat nog op mijn behoorlijk lange scrap-to-do-lijstje staat...
Nieuw-Zeeland heb ik gescrapt tussen 2011 en 2014, met nauwelijks gescrapt te hebben in 2013... Ik ben blij dat ik nu wel weer een heel stuk actiever ben, zeker met onze maandelijkse crops en toch jaarlijks een 2 à 3 weekendjes weg om alleen maar te scrappen!















































Geen opmerkingen: