woensdag, juli 26, 2017

PL 2017 - Week 18

Project Life vind ik vooral leuk om eindelijk eens de "alledaagse" foto's te scrappen.  Ik heb zoveel foto's van mijn konijnen, opvangkonijnen en katten, maar deed er nooit wat mee.  Maar nu met PL is dat anders, en kan ik dus ook die leuke foto's gaan verwerken.  Op deze 2 pagina's voor de verandering eens veel konijnenfoto's.  Ook hier weer geneusd in mijn restjesbak, voor de groene cardstock en achtergrondpapier met de konijntjes.  Ik gebruik ook heel vaak streepjespapier, zowel bij het scrappen als bij PL, omdat je zo veel verschillende kleuren krijgt op een pagina die je kan gaan combineren.
De embellishments die ik hier gebruikt heb, komen uit een oude collectie van October Afternoon.  Dat gebruikte ik dus niet, omdat ik de konijntjes niet scrapte, maar dus nu wel!


Geen opmerkingen: